lørdag den 17. januar 2015

Den desperate husmor....det er mig - er det også dig?

Jeg tror vi er mange, som gerne vil nå det hele på den halve tid, være succesfulde som kvinde, mor, ansat, kollega, veninde osv., osv., men samtidig er det jo flere fuldtidsjob på samme tid og det kan nogen gange trække tænder ud. 

Min blog her bliver først og fremmest være ÆRLIG, som i helt ærlig. Jeg er så træt af alle de statusopdateringer på Facebook, hvor ingen nogensinde har problemer og alt er lyserødt - det samme gør sig desværre gældende på nogle blogs. Nogle, siger jeg, for det er bestemt ikke alle der lever på den der lyserøde sky uden jordforbindelse.

Jeg har jordforbindelse, nogle gange lidt for meget, synes jeg selv, men sådan er det måske at være MOR og have ansvaret for at firmaet kører...øh, jeg mener familien.

Men igen, er en familie ikke lidt som et firma? Kunne de fleste af os skønne kvinder med familie ikke køre et firma? Er vi ikke vant til at lede og fordele? Netop, tænkte nok, du var enig.

Den Desperate Husmor vil fremover dele ud af sin viden om alt og intet....det kan være børneopdragelse, madopskrifter, den nyeste neglelak eller de fedeste jeans. Ikke set fra et modemagasins side, for hvor mange af os har - hånden på hjertet - penge til lige at impulsshoppen en taske til en pris på den forkerte side af 5.000 kr. eller et par jeans til 2500.

Har du lyst skal du være velkommen til at følge med her på bloggen. Jeg glæder mig til at lære dig at kende


Ingen kommentarer:

Send en kommentar